BH Telecom i ove godine ponosni glavni sponzor i partner Sarajevo Film Festivala

Dugogodišnje partnerstvo sa najznačajnijim regionalnim filmskim festivalom nastavljamo i na njegovu 30. godišnjicu uz posebno kreiranu kampanju „Moje Sarajevo. Moja priča.“

Tokom Festivala, kroz različite aktivnosti, predstavićemo ovogodišnju promotivnu kampanju pod nazivom „Partner kao iz filma“, koja je rezultat truda i ulaganja naše kompanije.

S ulaganjima od 30 miliona KM u bh. kinematografiju, naša kompanija se etablirala kao jedan od vodećih producenata u zemlji, dajući značajan doprinos razvoju filmske industrije i zadovoljstvu korisnika koji na taj sadržaj imaju ekskluzivno pravo.

Ove godine na festivalu ćemo predstaviti dvije serije u produkciji BH ContentLab platforme: „Komar“ kreatora Timura Makarevića i „Kotlina 2“ čiji su kreatori Danis Tanović i Amra Bakšić-Čamo.

Druge dvije serije iz naše produkcije nominovane su za nagradu Srce Sarajeva: „Znam kako dišeš“ i „Princ iz Eleja“, što nam donosi dodatnu radost i ponos.

Na kanalu MY TV  na Moja TV omogućit ćemo besplatno gledanje posebnog festivalskog sadržaja koji uključuje veliki izbor odabranih igranih filmova domaće produkcije i kratkometražnih i dugometražnih dokumentarnih filmova. BH Telecom će tokom svih osam festivalskih dana korisnicima Moja TV usluge na MY TV kanalu uživo prikazivati dešavanja sa festivalskih lokacija, tj. dva i po sata dnevno festivalskog TV programa, sa live prilozima, intervjuima i snimcima atmosfere sa Festivalskog trga, izjavama poznatih ličnosti, dešavanjima sa crvenog tepiha, prilozima sa eventa BH Telecoma i nagradnih izvlačenja. Ovi TV sadržaji će se pripremati u okviru posebnog TV studija na Festivalskom trgu.

BHTELECOM.BA/SFF će tokom festivalskih dana biti centralno mjesto za plasman svih informacija, akcija, materijala i digitalnih sadržaja vezanih za 30. Sarajevo Film Festival. Osim toga, BH Telecom će nagrađivati korisnike besplatnim ulaznicama za projekcije te organizovati i „giveaway“ putem profila BH Telecoma na društvenim mrežama.

Sve naše aktivnosti pratite na web stranici i društvenim mrežama.

Moje Sarajevo. Moja priča

BH Telecom

Previous
Previous

Desetogodišnjica partnerstva kompanije Mastercard i Sarajevo Film Festivala: Fokus na izgradnji neprocjenjivih iskustava i inkluzije

Next
Next

dm drogerie markt: tradicionalna podrška promociji kulturnog života